Muutenkin nää kaikki ''minä taiteilijana'' -tyyppiset mielikuvituksettomat paskajutut on kyllä tän koulun kirous.
Liityin pottermoreen, ja pelasin jo ekan kirjan läpi. Ei kovin kummoinen pleissi, mutta vanhana potterfanina oli pakko käydä tarkastamassa että mitämitä. Entisenä Tim Burton-fanina kävin eilen myös katsastamassa sen Dark Shadowsin trailerin. FDHGUJFTGHGHBH!!!!!! Miksi-pitää-tehdä-sama-elokuva-50-kertaa?!? Burtonin filmit näyttää ja kuulostaa aina samalta kiitos goottiuden ja samojen näytteliöiden..! Tosin, hävettää myöntää että menen varmaan silti katsomaan sen ensi-iltaan. Lähinnä koska goottius ja Depp ja Carter ja Vampyyrit. Ja sitten itken verta leffan jälkeen. Tai no. Ei sitä tiiä, voi se olla hyväkin. HAAHAA. VARMASTI.
Oon edelleen katkera Pete Dohertylle keikan peruuntumisesta. Niin katkera että kuuntelen pelkästään Libertinesiä. Libertinesejä... vai miten toin nyt ikinä kuuluukaan taivuttaa. Mä taidan aina puhua bändeistä monikossa,vaikka Bändejähän on vaan yksi, jäseniä taas monta. Kuten levyjä ja biisejäkin. Hämmennys. Anyways, rakastan:
Emmi tulee vapuksi kankaanpäähän, mikä on parasta ikinä!! Ajattelin myös pitää bileet silloin, mutta ärsyttä kun kaikelle pitää tehdä fb ryhmä, ja kutsuja ei oteta vakavasti jos ei ole mitään ryhmää.
Ihan tyhmää.
Ihan tyhmää.