Kielsin tänään vieraita tulemasta käymään, koska kämppä on niin sotkuinen että hirvittää. Ja mun hengitys haisee valkosipulille. Ja vähän oksettaa myös. Mehujää jonka söin äsken maistui ihan miesten deodorantille. Mmmm.... (Hyi).
(mä kirjoitan usein juttuja blogiin muistiin, mutta en koskaan julkaise niitä. Tämä on viime sunnuntailta. ja kertoo kyllä taas kaiken oleellisen elämästä... julkaisen siis.)
(mä kirjoitan usein juttuja blogiin muistiin, mutta en koskaan julkaise niitä. Tämä on viime sunnuntailta. ja kertoo kyllä taas kaiken oleellisen elämästä... julkaisen siis.)