Ulkona on ihan sairaan harmaata. Pitäis kai pakata ja kaikkea. Nousta ylös sohvalta, ja sellaista.
..Tiskasin jo.
Huomenna vien roskat.
Pysyy elämä kasassa.
Helppoa.
Pidän vähän taukoa blogista. Joistakin asioista on aika vaikea kirjoittaa kuulostamatta teennäiseltä kusipäältä. Ja toisista asioista on helvetin vaikeaa kirjoittaa noin muutenkin.
sunnuntai 26. elokuuta 2012
tiistai 7. elokuuta 2012
Roadstreet -avenue.
Kauheet suede-fiilikset tästä kaikesta sateesta ja muusta. Purisen tyytyväisyyttäni siivotussa kämpässäni, ja välttelen nukkumaanmenoa koska sänky on täynnä tavaraa.. Alkuillasta istuin viellä jammulla ja siellä oli vitusti mukavia teologeja. Mutta koska jollain niillä oli tavaroissaan YAD-tarroja, ja toinen puhui kodinsiunauksesta niin aloin jumittaa, ja funtsii kaikkee syvällistä ja vuoristoratoja ja semmosta, niin päätin että voin jatkaa ajattelua kämpilläkin.
Mulla oli joku jännä identiteettikriisi (taas) ja värjäsin sunnuntaina hiukset tummanruskeiks. Paitsi että nää näyttää mustilta joissa on vihreitä raitoja. pffff. emoa.
Tuntuu muuten että oon hirveen vittumainen ihminen nykyään. Tai siis, vaikea olen ollut aina. Mutta vittumainen.. Ei hyvä tämä. Helsinkiin esim. en kehtaa varmaan mennä seuraavaan 2 kuukauteen.. joten voisin ehkä mennä seuraavaksi turkuun muistuttamaan kavereita siitä että olen saatanan ärsyttävä ruikuttaja jolla on vihanhallinta ongelma.
En löydä mistään hyviä kenkiä cosplayhin, mutta löysin punaisen nahkatakin.
Mulla oli joku jännä identiteettikriisi (taas) ja värjäsin sunnuntaina hiukset tummanruskeiks. Paitsi että nää näyttää mustilta joissa on vihreitä raitoja. pffff. emoa.
Tuntuu muuten että oon hirveen vittumainen ihminen nykyään. Tai siis, vaikea olen ollut aina. Mutta vittumainen.. Ei hyvä tämä. Helsinkiin esim. en kehtaa varmaan mennä seuraavaan 2 kuukauteen.. joten voisin ehkä mennä seuraavaksi turkuun muistuttamaan kavereita siitä että olen saatanan ärsyttävä ruikuttaja jolla on vihanhallinta ongelma.
En löydä mistään hyviä kenkiä cosplayhin, mutta löysin punaisen nahkatakin.
sunnuntai 5. elokuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
