sunnuntai 26. elokuuta 2012

Rakkaudesta purkan makuisiin savukkeisiin, ja savukkeen makuisiin ihmisiin.

Ulkona on ihan sairaan harmaata. Pitäis kai pakata ja kaikkea. Nousta ylös sohvalta, ja sellaista.

..Tiskasin jo.
Huomenna vien roskat.
 Pysyy elämä kasassa.
 Helppoa.

Pidän vähän taukoa blogista. Joistakin asioista on aika vaikea kirjoittaa kuulostamatta teennäiseltä kusipäältä. Ja toisista asioista on helvetin vaikeaa kirjoittaa noin muutenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti