perjantai 29. kesäkuuta 2012

UFOjuttuja.

Mulla oli työhaastattelu, mikä ei mennyt kovin hyvin.


Sain kuitenkin työpaikan.
Toivottavasti en saa heti potkuja, ja toivottavasti saan tarpeeksi rahaa, että voin sekoilla puoli vuotta ihan kympillä niin, ettei musta oo mitään maallista järkeä jäljellä jouluksi. Pelkästään sekava ja valaistunut varjontapainen asia nauramassa veitsille ja haarukoille ja joillekkin tyypeille joiden nimiä en tiedä.
No ei.
Mutta haluaisin kyllä tehä jotain vähän jännempää kuin... yrittää kuolla tylsyyteen. Lisäks sen jälkeen kun päätin lopetta yrittämisen (kaiken suhteen), ei mistään ole tullut yhtään siedettävämpää, päin vastoin, kaikki tuntuu vitun merkityksettömältä.
Tässä vaiheessa ihmiset kai kääntyy uskoon. Tai jotain.
Haahaa

koska tää on söpöin.


“We are all a little weird and life’s a little weird, and when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall in mutual weirdness and call it love.”―Dr. Seuss
(löysin tumblrista) 

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Are you stupid? ..Or just a little slow?

Olen kotikotona, ja netti tökkii. Ja on hieman hidas. Mä taas käyn yllättävän nopealla, ja oon piirtänyt ihan älyttömästi. Sosiaalinen yksinäisyys on paras mahdollinen työympäristö. Eikä täällä ole paljon muutakaan tekemistä. Huomenna tosin meen Lepaalle, ja viikonloppuna projektifesteille Turkuun.
 Mulla on järkyttävä ikävä mun sinivihreitä hiuksia!!!!!!! Varmaan värjään ne heti kun pääsen taas Lampaanpäähän!

Ja mulla ei oo vielläkään kesätöitä.. :(

she's out there on the ice again





Videoita. Musiikkia. Taas.