Sain kuitenkin työpaikan.
Toivottavasti en saa heti potkuja, ja toivottavasti saan tarpeeksi rahaa, että voin sekoilla puoli vuotta ihan kympillä niin, ettei musta oo mitään maallista järkeä jäljellä jouluksi. Pelkästään sekava ja valaistunut varjontapainen asia nauramassa veitsille ja haarukoille ja joillekkin tyypeille joiden nimiä en tiedä.
No ei.
Mutta haluaisin kyllä tehä jotain vähän jännempää kuin... yrittää kuolla tylsyyteen. Lisäks sen jälkeen kun päätin lopetta yrittämisen (kaiken suhteen), ei mistään ole tullut yhtään siedettävämpää, päin vastoin, kaikki tuntuu vitun merkityksettömältä.
Tässä vaiheessa ihmiset kai kääntyy uskoon. Tai jotain.
Haahaa
No ei.
Mutta haluaisin kyllä tehä jotain vähän jännempää kuin... yrittää kuolla tylsyyteen. Lisäks sen jälkeen kun päätin lopetta yrittämisen (kaiken suhteen), ei mistään ole tullut yhtään siedettävämpää, päin vastoin, kaikki tuntuu vitun merkityksettömältä.
Tässä vaiheessa ihmiset kai kääntyy uskoon. Tai jotain.
Haahaa



