Olen kotikotona, ja netti tökkii. Ja on hieman hidas. Mä taas käyn yllättävän nopealla, ja oon piirtänyt ihan älyttömästi. Sosiaalinen yksinäisyys on paras mahdollinen työympäristö. Eikä täällä ole paljon muutakaan tekemistä. Huomenna tosin meen Lepaalle, ja viikonloppuna projektifesteille Turkuun.
Mulla on järkyttävä ikävä mun sinivihreitä hiuksia!!!!!!! Varmaan värjään ne heti kun pääsen taas Lampaanpäähän!
Ja mulla ei oo vielläkään kesätöitä.. :(
Voit saada kesätöitä mun kissan hoitajana. Palkkana öö... ilmainen asunto? :'D Ja kuivamuonaa kaapistani?
VastaaPoista