tiistai 29. toukokuuta 2012

perjantai 25. toukokuuta 2012

Same Bruce apply.

Heräsin eilen aamulla hotellihuoneen lattialta. Milloin elämästä tuli näin sekavaa?

tiistai 22. toukokuuta 2012

Olen hautausmaa

World goth day. Ja aurinko senkun paistaa. Kävin kirjastossa ja olin pukeutunut maihareihin ja mustaan trenssiin, joissa tuli tietty aavistuksen liian kuuma. Mutta kun en halua ruskettua, yhyy!!! Ja vihaan aurinkorasvoja, joten pakko olla sisällä, tai pitää kunnolla vaatteita.
Lainasin Geri Halliwelin elämänkerran, kun eräät kaverit sitä kovin kehuivat. Tosin mulla on Skagboys edelleen kesken.
Tässä pari goottivideota. (Koska mikä tahansa syy on loistava syy juhlimiseen, ja Noel Fieldingin fanittamiseen...!)


maanantai 21. toukokuuta 2012

Myöhäiset onnittelut Minttu ja Noel!

Mun piti päivittää aiheesta ihanan Noel Fieldingin syntymäpäivä. Mut sitä kävinkin pyörimässä maailmalla (aka keskustassa), joten en ehtinyt, ja päiväkin tossa juuri vaihtui, joten antaa olla. Mainostan kuitenkin tumblriani, johon lisäsin pari valokuvaa. http://paraoranssi.tumblr.com/ Toinen tumblrini taas sisältää super kauniita asioita ja ihmisiä, mutta ne eivät ole omiani. http://adhdtvcd.tumblr.com/  Dyykattiin äsken Marian ja Annan(?) kanssa ihan vitusti karkkia ja muuta siwan roskikselta. The The MegaDyykki!!! Niin ultimaattinen, että sen etuliitekkin tarvitsee etuliitteen, ja huomenna syönkin siis makaroonien sijaan tacoja ja tummaa suklaata. Käy mulle paremmin kuin hyvin.
 Sain tänään kuulla olevani kuin joku Howard Moonin ja Vince Noirin rakkauslapsi. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Semi-nolo tyylitajulla varustettu riemuidiootti joka luulee itsestään liikoja...? Vai kaunis ja sosiaalinen multi-instrumetalisti? Vai olenko sellainen vain koska haluan olla? Ja haluanko edes?

Melkein sokeuduin tänään, kun laitoin hiuksiini oliiviöljyä (ajattelin että se hoitais hiuspohjaa tms.) ja sitä tippui silmään. Tosi ällöttävää, eikä siitä ollut mitään hyötyä... No mutta, jotkut asiat vaan menee niin.

 Vähänkö tympii kun zoomailen vahingossa tätä ruutua kokoajan. Facebook on niin isolla että joudun tyyliin selaamaan kaikki kirjaimet erikseen alhaalta, ja tumblr niin pienellä että tavallinen microskooppi ei riitä. Yritin etsiä netistä ohjeita asiasta, mutta kas, kun nyt loitonsin nekin niin kauas että tarviin kiikarit. FAIL!
(Repeen tälle tyyliin joka kerta.....!)

The DJ's got a gun.




 

tiistai 8. toukokuuta 2012

Post-modern life is rubbish.

Sunnuntai. Haluisin ihan älyttömästi lähteä kävelylle, mutta flunssa tekee kävelemisestä helvettiä. Nenä vuotaa ja keuhkot korisee. Tyydyn siis juomaan pari bisseä ja polttamaan tupakkaa parvekkeella. So not cool. Onneksi  New Orderin ‘’Here to stay’’ kestää just yhden röökin verran. Tympii jos kuuntelee musaa kun polttaa, ja biisi jää kesken.
Tätä blogia on jotenkin vaikeampi päivittää kun edellistä. Anonyyminä pysyttely tympii, mutta en jaksa tehdä tästä mitään MEILLÄ KAIKILLA OLI NIIN MUKAVAA- blogia. Kun sitten päivittäminen olisi viellä vaikeampaa.  Milloin muka on mukavaa? Eilen ei ainakaan ollut. Maailmamme on niin Jumalaton. Tai no, minun maailmani ainakin on. 
Mun hiuksissa on tällä hetkellä neljää eri hiusväriä. Turkoosia, vihreää, violettia ja mustaa. Kaksi viimeistä tosin on vaan spray- värejä, koska inspiroiduin Exit tought the gift shopista. Tein niillä aluksi tämän alla näkyvän kauniin taideteoksen, ja totesin vaan ettei minusta koskaan tule katutaiteen ykkösnimeä. Mutta kyllä mä osaan hiukseni värjätä.
En oikeesti osaa olla enää ilman jotain Tv-sarjaa jota seuraan. Olen parin kuukauden sisällä katsonut  Mighty Booshin, IT- crowdin, Black Booksin ja kaikki tähän mennessä ilmestyneet Community jaksot. Mitä nyt? Lisää jotain komediaa kiitos, koska en jaksa mitään liian dramaattista. Niin, Ja kaikki joilla on telkkarit, katsokaa Doctor Who!!! Se alkaa maanantaina yleltä ja se on ihan paras!!!
Haluaisin ulkomaille. Johonkin tosi inspiroivaan paikkaan.  Mutta mulla ei oikeasti oo kyllä varaa mihinkään. Ruisrockin liput on seuraava investointi, heti kun on ees vähän ylimääräistä. Pulp pulp. Lisäksi voisin haluta sen Noel Fieldingin taidekirjan.
Eniten kaikista haluisin kyllä kesätöitä, opintolainan tai lottovoiton. Vois tehdä jotain kahden ensimmäisen eteen.
(Tän kirjoitin viime sunnuntaina koneellani jossa ei ole nettiä, ja vasta nyt sain aikaiseksi julkaista tämän.)