Mitä, pääsitkö vihdoin oleen yötä Kantrissa??
Joo, ja onneks kantrissa, koska hertättyäni luulin hetken et oon jossain helvetin ruotsinlaival (ilman mitään käryä siitä miten oon sinne päätyny..). Oli aika ankeet huoneet meinaa.
Hehheh, Ruotsin-/Tallinnan-laivalta herääminen onki aika klassikko, mutta Kantrissa heräämisessä on jo asennetta.
Mitä, pääsitkö vihdoin oleen yötä Kantrissa??
VastaaPoistaJoo, ja onneks kantrissa, koska hertättyäni luulin hetken et oon jossain helvetin ruotsinlaival (ilman mitään käryä siitä miten oon sinne päätyny..). Oli aika ankeet huoneet meinaa.
VastaaPoistaHehheh, Ruotsin-/Tallinnan-laivalta herääminen onki aika klassikko, mutta Kantrissa heräämisessä on jo asennetta.
VastaaPoista