maanantai 21. toukokuuta 2012

Myöhäiset onnittelut Minttu ja Noel!

Mun piti päivittää aiheesta ihanan Noel Fieldingin syntymäpäivä. Mut sitä kävinkin pyörimässä maailmalla (aka keskustassa), joten en ehtinyt, ja päiväkin tossa juuri vaihtui, joten antaa olla. Mainostan kuitenkin tumblriani, johon lisäsin pari valokuvaa. http://paraoranssi.tumblr.com/ Toinen tumblrini taas sisältää super kauniita asioita ja ihmisiä, mutta ne eivät ole omiani. http://adhdtvcd.tumblr.com/  Dyykattiin äsken Marian ja Annan(?) kanssa ihan vitusti karkkia ja muuta siwan roskikselta. The The MegaDyykki!!! Niin ultimaattinen, että sen etuliitekkin tarvitsee etuliitteen, ja huomenna syönkin siis makaroonien sijaan tacoja ja tummaa suklaata. Käy mulle paremmin kuin hyvin.
 Sain tänään kuulla olevani kuin joku Howard Moonin ja Vince Noirin rakkauslapsi. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Semi-nolo tyylitajulla varustettu riemuidiootti joka luulee itsestään liikoja...? Vai kaunis ja sosiaalinen multi-instrumetalisti? Vai olenko sellainen vain koska haluan olla? Ja haluanko edes?

Melkein sokeuduin tänään, kun laitoin hiuksiini oliiviöljyä (ajattelin että se hoitais hiuspohjaa tms.) ja sitä tippui silmään. Tosi ällöttävää, eikä siitä ollut mitään hyötyä... No mutta, jotkut asiat vaan menee niin.

 Vähänkö tympii kun zoomailen vahingossa tätä ruutua kokoajan. Facebook on niin isolla että joudun tyyliin selaamaan kaikki kirjaimet erikseen alhaalta, ja tumblr niin pienellä että tavallinen microskooppi ei riitä. Yritin etsiä netistä ohjeita asiasta, mutta kas, kun nyt loitonsin nekin niin kauas että tarviin kiikarit. FAIL!
(Repeen tälle tyyliin joka kerta.....!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti