Sain tänään kuulla olevani kuin joku Howard Moonin ja Vince Noirin rakkauslapsi. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Semi-nolo tyylitajulla varustettu riemuidiootti joka luulee itsestään liikoja...? Vai kaunis ja sosiaalinen multi-instrumetalisti? Vai olenko sellainen vain koska haluan olla? Ja haluanko edes?
Melkein sokeuduin tänään, kun laitoin hiuksiini oliiviöljyä (ajattelin että se hoitais hiuspohjaa tms.) ja sitä tippui silmään. Tosi ällöttävää, eikä siitä ollut mitään hyötyä... No mutta, jotkut asiat vaan menee niin.
Vähänkö tympii kun zoomailen vahingossa tätä ruutua kokoajan.
Facebook on niin isolla että joudun tyyliin selaamaan kaikki kirjaimet
erikseen alhaalta, ja tumblr niin pienellä että tavallinen microskooppi
ei riitä. Yritin etsiä netistä ohjeita asiasta, mutta kas, kun nyt
loitonsin nekin niin kauas että tarviin kiikarit. FAIL!
(Repeen tälle tyyliin joka kerta.....!)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti