World goth day. Ja aurinko senkun paistaa. Kävin kirjastossa ja olin pukeutunut maihareihin ja mustaan trenssiin, joissa tuli tietty aavistuksen liian kuuma. Mutta kun en halua ruskettua, yhyy!!! Ja vihaan aurinkorasvoja, joten pakko olla sisällä, tai pitää kunnolla vaatteita.
Lainasin Geri Halliwelin elämänkerran, kun eräät kaverit sitä kovin kehuivat. Tosin mulla on Skagboys edelleen kesken.
Tässä pari goottivideota. (Koska mikä tahansa syy on loistava syy juhlimiseen, ja Noel Fieldingin fanittamiseen...!)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti