Tän hetken kuunnelluimmat biisit ja katsotuimmat videot. Noel Fielding on upea.
Niin... Koko maailma (ylentelyä?!) tietysti odottaa multa niitä ihania(ironiaa?!) video- ja kuvapostauksia..?!
Ja JCC on aina Cool!!!! (pitää jotenkin katsoa tää dokkari)
...Yeeeeessss!?
Uusin ja noloin rakkauteni, The Cartoons....Wtf?!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti