maanantai 26. maaliskuuta 2012

Drugs and Grapes

...Voisin lahjoittaa täytetyn papukaijan ja rintamerkkikoneen sille, joka tunnistaa sarjan josta otsikko on lainaus. No joo.. mutta kuten jo edellisestä blogista huomasitte, suurin osa otsikoista on lainauksia jostain. Esim biisien sanoituksista. Tai leffoista, Tai sarjoista. Ja yleensä ne eivät liity mitenkään itse kirjoitukseen.
Olen äärimmäisen vittuuntunut siihen, että kadotan tyyliin kaiken ja koko ajan. Kadotin mun maailman parhaat aurinkolasit (tai no yhdet niistä) ja en löydä mun mp3 lataus johtoa mistään. Ärsyttävää. Menen pitkästä aikaa Helsinkiin ensi viikonloppuna. Ei oikeasti kiinnostais, mutta kun Doherty. Ja täällä ois sitä paitsi joku ''Electro night'' silloin..! Ja täällä on ollut ihan sikakivaa viimeiset pari viikkoa! Harmittaa lähteä pois. Ja mulla on n. tuhat asiaa tekemättä. Mm Suursiivous ja pari koulujuttua. Mutta Doherty. Jee!
Oon ollu jotenkin niin pitkään kirjoittamatta kunnolla että ei luonnistu nyt yhtään. Enkä jaksa kirjoittaa enempää. Sori. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti