sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Oi Mutsi Mutsi

Aloitin uuden blogin.. Edelliselle kävi hassusti kun se päätyi väärien ihmisten luettavaksi, ja muutenkin se aiheutti enemmän paheennusta ja päänvaivaa kuin mikään koskaan ennen kirjoittamani asia. Mutta nyt olen vahingosta viisatunut, ja olen linkkaamatta tätä mihinkään, missä on oma kuvani tai nimeni. (Kavereille esittäisin toivomuksen että ETTE laittaisi tätä blogia julkiseen stalkkaukseen Bloggereihinne. Kiitos.) Ja Jos te muut kuitenkin löydätte tämän niin onnittelen hyvin sujuneesta stalkkeroinnista.

Lisäksi suosittelen hankkimaan elämän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti