tiistai 6. marraskuuta 2012

Eipä tiennyt tyttö.

Blogiini voivat nyt kommentoida myös ihmiset jotka eivät omista tiliä bloggerissa. Bonutiivista, ellei jopa edistyksellistä, sanoisin. Vaan siitäpä ei tyttö tiedä. Tyttö ei tiedä mitään mistään. Tyhmä tyttö.

Elämä kuluu hyvin pitkälti linjalla herääminen-suihku-kahvi-savuke-koulu-savuke-ruoka-savuke-maalailua-savuke-maalailua-savuke-kauppa-random pörrääminen-savuke-ruoka-twin-peaks-twin peaks-savuke-twin peaks-savuke-random pörrääminen-nukkumaan. Ja mitä tällä nyt yritän hakea on se että, missäköhän helvetin välissä aloin polttamaan näin paljon tupakkaa?! nooo.. yritän vähentää. Positiivisena pidän sitä että sekä dataaminen että alkoholinkäyttö ovat vähentyneet huomattavasti.

Olen käyttänyt kiusallisen paljon aikaa miettiessäni David Lynchin suhdetta Ben&Jerry -jäätelöihin. Jos teillä on teorioita tai faktoja aiheesta, ottakaa yhteyttä!!

Miksi ihmiset ovat niin innostuneita Marvelista? Haluaisin puhua muistakin sarjakuvista ja elokuvista.. Pidin kyllä Thor-elokuvasta, mutta vain koska se oli niin pöljä. Haluaisin puhua watchmenista. Toisaalta, Innostuneet ihmiset ovat elämän suola, ja pyrin aina ystävysttymään lähinnä innostumiskykyisten ihmisten kanssa. Innostuminen kaunistaa, ja lisäksi se on yleensä hirveän söpöä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti