En ole nähnyt ihmisiä viime perjantain jälkeen. Huomenna on kritiikkipäivä. Vihaan niitä päiviä. En halua mennä kouluun. Eli en ehkä mene sinne. Se on helppo ratkaisu.
En ole ostanut yhtään joululahjaa. En lähettänyt yhtään joulukorttia. Mutta jos maailmanloppu tulee 21. pvä, kukaan ei ehdi muistelemaan pahalla. Mun kämppä on TAAS sotkuinen.
Olen todella tylsistynyt. Usein. En enää pidä maalaamisesta.
Sekavaa tekstiä. En jotenkin osaa nyt yhtään. Mutta olkoon.
Think I'm alive
Probably just breathing
Probably just breathing
.jpg)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti