tiistai 8. toukokuuta 2012

Post-modern life is rubbish.

Sunnuntai. Haluisin ihan älyttömästi lähteä kävelylle, mutta flunssa tekee kävelemisestä helvettiä. Nenä vuotaa ja keuhkot korisee. Tyydyn siis juomaan pari bisseä ja polttamaan tupakkaa parvekkeella. So not cool. Onneksi  New Orderin ‘’Here to stay’’ kestää just yhden röökin verran. Tympii jos kuuntelee musaa kun polttaa, ja biisi jää kesken.
Tätä blogia on jotenkin vaikeampi päivittää kun edellistä. Anonyyminä pysyttely tympii, mutta en jaksa tehdä tästä mitään MEILLÄ KAIKILLA OLI NIIN MUKAVAA- blogia. Kun sitten päivittäminen olisi viellä vaikeampaa.  Milloin muka on mukavaa? Eilen ei ainakaan ollut. Maailmamme on niin Jumalaton. Tai no, minun maailmani ainakin on. 
Mun hiuksissa on tällä hetkellä neljää eri hiusväriä. Turkoosia, vihreää, violettia ja mustaa. Kaksi viimeistä tosin on vaan spray- värejä, koska inspiroiduin Exit tought the gift shopista. Tein niillä aluksi tämän alla näkyvän kauniin taideteoksen, ja totesin vaan ettei minusta koskaan tule katutaiteen ykkösnimeä. Mutta kyllä mä osaan hiukseni värjätä.
En oikeesti osaa olla enää ilman jotain Tv-sarjaa jota seuraan. Olen parin kuukauden sisällä katsonut  Mighty Booshin, IT- crowdin, Black Booksin ja kaikki tähän mennessä ilmestyneet Community jaksot. Mitä nyt? Lisää jotain komediaa kiitos, koska en jaksa mitään liian dramaattista. Niin, Ja kaikki joilla on telkkarit, katsokaa Doctor Who!!! Se alkaa maanantaina yleltä ja se on ihan paras!!!
Haluaisin ulkomaille. Johonkin tosi inspiroivaan paikkaan.  Mutta mulla ei oikeasti oo kyllä varaa mihinkään. Ruisrockin liput on seuraava investointi, heti kun on ees vähän ylimääräistä. Pulp pulp. Lisäksi voisin haluta sen Noel Fieldingin taidekirjan.
Eniten kaikista haluisin kyllä kesätöitä, opintolainan tai lottovoiton. Vois tehdä jotain kahden ensimmäisen eteen.
(Tän kirjoitin viime sunnuntaina koneellani jossa ei ole nettiä, ja vasta nyt sain aikaiseksi julkaista tämän.)

1 kommentti: